Vi tänder ett ljus för livet!

hejhej bloggen och alla blogg läsare!
ska berätta lite om gårdagen också :)
när jag och chawlin vaknade så kollade vi ut genom fönstret och himlen va klar och sjukt fint väder vi sprang och kollade hur varmt det va.man kunde knappt tro sina ögon, så varmt va det asså ah, kl två skulle hon döma en match.sen gick vi till marknaden och va typ där i 1 timme, inte ens värt något. men aja sak samma hänt har hänt.
och sen skulle jag köpa "negerboll" och de gjorde jag hehehe :)

haha hatar att man blir beroende av godis!

på morgonen

43grader ,och  25 inne haha ;p



sen blev vädret dåligt,

sen idag så har jag varit i skolan.
sen kom hem nu.
snart ska jag och mamma ner på stan.
ska klippa mig (bort med allt slitet)
köpa löshår vill inte gå med kort hår!
sen så avslutnings kläder och skor
sen får vi se om något mera åker med ?;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: