tidsfördriv..

just nu sitter jag hemma & väntar på ett sms elr ett samtal av ellen.
gaaashh va lång tid det ska ta-.-
mamma jobbar nu,får man säga att det är skönt?(a)
då menar jag att det är bra att hon inte behöver tjata på mig,& säga exakt vad jag ska göra,
men pappa är ledig i dag,men det är lite bra ändå,
han är inte lika bängstyrig som mamma..tur de!
& jag har inte vart i skolan i dag för när jag började fixa mig fick jag ont i huve,
& då blev det in t "sjuk garderoben" & leta efter tempen,då visade sig det att jag hade feber...
men jag ska ändå ut!no kidding!
för på måndag blir det skola,
& då tycker jag att jag får gå ut!jag tycker mkt jag ;)
men det får jag säkert,för jag ska åka ner t stan och lämna tillbaka byxor som jag inte vill ha d;
& jag blir skit arg om det blev som förra gången,när jag inte fick lämna tillbaka dom,
gud vilken kärring,men det är en annan historia..
som jag kan ta upp någon annan gång.
nu ska jag lyssna på musik och kolla lite i andra bloggar.
blogg u later !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: