nu är jag snäll ;)


för det första så tack för din kommentar jelin ;)
och nej i min blogg ser du inte en "mini kissie" som du säger.
i min blogg ser du mig,och mina åsikter,och vad jag gör om dagarna,
och saker  jag säger på bloggen tar jag inte tillbaka.
jag är inte ens i närheten av dom tre,så jag fattar inte att du säger så?
jag försöker inte bli elr vara som kissie ska du ha klart för dig.
det är inte min spegel bild.if you don´t like it så make a move and go?!
;)
istället för att cpa dig på vad jag skriver right?
:D
ha en bra dag..svarar gärna på era frågor på min mail..
för jag får såna här skit kommentarer på ingång rätt så ofta nu..
men hoppas att ni som undrar detta fick era svar?:)
jelin

haha okej då vet jag.

tack för svaret,

jag tror jag stannar.

för du har rätt så bra musik smak om jag måste säga det.

PUBLICERAT DEN 2010-05-15 KLOCKAN 22:17:53
karna

fin blogg:)

PUBLICERAT DEN 2010-05-15 KLOCKAN 22:21:11
BLOGG: http://karnaah.devote.se/
Haidi Helén Jakobsson

det finns mera än 3 stycken bitchiga bloggare där ute.

jag menar det är inte fel på personen i en stor del.

men på attityden.det är den som man dömer!

PUBLICERAT DEN 2010-05-15 KLOCKAN 22:24:23
BLOGG: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: