minbaby♥


såg en kommentar nyss,
och du frågade vilken kamera jag änvänder,
detta är min lilla bebis som jag tar med mig nästan överallt.
och den är riktigt bra. har haft den sedan 23 december och den funkar sjukt bra nu,
en kamera jag kan rekomendera till er alla,om ni gillar att ta kort (:
spelar ingen roll om du är ett proffs bara du har kul :]
men man kan även köpa andra såna där pixlar elr vad man ska kalla det:)
som jag har jag har två olika en lite större och bättre som man kan ta extra bättre kort med och den som är på bilden som inte är så jobbig att bära med sig haha :)
naela

Ja men just nu är jag blond?

eller hur?

PUBLICERAT DEN 2010-05-11 KLOCKAN 13:30:50
BLOGG: http://naelahojas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: