min dag


min näsa ser extra stor ut;s
men den är inte så i verkligeheten,
säg t om någon skrev ner en anteckning :)
men ska börja med en ny designe mer personlig,
färg:rosa yyes babys den ska va i rooosa ;)
vi ses senare när det är klart elr när jag håller på med den,
är hemma från skolan pga jag är sjuk,feber igen-.-
inte kul......................................................................
men på fredag ska jag va med ellen,asså om jag blir frisk
och så ska hon färga mitt hår svart och jag ska blondera hennes fina hår:D
och hon ska färga mitt hår t svart :) nej de är inte det redan..det är rött :(
ni kan få en bild på hur det ser ut nu,sorry ellen men du använder den som din v-bild på msn..
och då kan jag visa den här också :D

skoja bara d;
här är den riktiga bilden :D

jag tycker det passar henne :)
men aja ellen don´t kill me nu!
och på lördag ska vi kolla på en som ska springa upp elr va det ner från skrapan på mindre en 40 sek.
see you later för nu ska jag göra min designe
see u!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: