min åsikt om körkort på moppe...

okej nu är det så här.. just när jag ska skaffa moppe..så blir det lag på att man ska ha körkort.klart det är bra för alla kan inte köra,och måste verkligen lära sig det.men varför just detta år ?jag menar det kunde ju ha blivit ett år före elr nästa år,alltid dom som är 95 ska få råka ut för såna här saker,och liksom när man fyller 16 är det övningskörning,då ska man satsa att ta körkort på bil..ja man kan köra moppe olagligt,men tänk om polisen stoppar en? vad händer då?man får böter och man får vänta några år elr ett år på att få övningsköra.och det orkar man inte vänta på,jävla rangfelth elr hur han stavas i don´t really care för han är en riktig böög!jag får seriöst damp på han,vrf lägger han ner tid på det just nu?helt sjukt,för ett tag sen så skulle jag få en rosa moppe..men nej jag skulle få en annan färg,va det inte nog med det?:o sen såg min mamma i tidningen att man måste ha körkort-.- då säger pappa satsa på bil körkort,jag bah men jag vill ha moppe,han bah men du ska inte ta det körkortet,jag bah men jag kan köra moppe och det vet du,och jag min pappa vet det,jag har kunat göra ända sen jag va 11...jag kan till och med köra bil !!!!:O jag ska fan ha moppe,jag ska tjata dag ut till dag in,jag ska fan ha en,det har jag bestämt mig!
that´s it !!!!!när jag fyller år ska jag ha en mamma ser du det här jag ska ha en ändå.punkt slut hej då .....

skulle vilja ha en rosa ist :(
men nej det får jag inte .....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: