love isn't love Until you give it away♥

fin rubrik för typ första gången?
min dag i dag har varit lite små tråkig..
men det jag tycker är lite cpigt med små"skit"ungar,
nu tar vi ett exempel på min syrra och hennes kompis.
dom sitter i mitt rum och äter donken.
sen så hör jag när min syster bah chiken nuggets är inte nice.
sen säger hennes kompis.nej det va äckligt.
men gasch :O HAHAHAHAHHA!
vrf ens beställa det om det inte va "nice" gott!?
sen så efter ett tag,pommesen va äcklig,då slutar dom äta den också.
sen efter ett tag drickan smakar vatten,
hallå det va äppeljuice!
vilken wierd tunga dom har om
juice skulle börja smaka vatten-,-
jag lovar er,ingen på hela världen har så störande syster som jag har(sorry mamma om du läser detta)men vem bryr sig ?not me
;)
men hon irreterar mig på alla fucking sätt som finns.
går in i mitt rum,tex när jag webbar med en,ska hon sätta sig vid mig och börja webba hon med,
seriöst hon har en egen data egen msn som hon kan roa sig på..men juste hon har inga vänner där om man får säga så..jag börjar få mer och mer ff det är ju skönt slippa se min systers feja hela dagarna
:Dnej nu belv jag lite allmänt taskig här..;)ser inte framemot imrn dagen usch nej..kmr bli väckt skit tidigt är ingen morgon människa,
elr jo ibland när jag är peppad ,tex om jag ska åka iväg t liseberg tidigt på morgonen tar 5 timmar dig så ja det är en annan sak,men gäller det skolan så vill jag bara ligga där i sängen och somna om,vill inte gå till skolan..helt enkelt..jag hatar onsdagar segaste dagen som finns-.-
jag tycker kenza är otroligt fin,vad tycker ni ?
jag älskar hennes röst hahaha sorry men som dom flesta redan vet så "älskar" jag när någon är hes i halsen^^
ja rösten blir så himla cool ju;o
låt mig låta lite weirdo ,but that´s life
det till hör iaf livet ;)
men nu ska jag ut med akleeiah min hund för er som inte vet..
det va länge sen jag va ute med min sötnos,
så mamma och pappa fick gå ut med henne.
aja dags för mig att sluta babbla..
för nu ska jag ut och kasta boll med henne see u later bitches ,äkta kissie style men so what?
;)
jelin

men snälla

inte en till mini kissie,

vart jag en vänder mig,

eller hittar en blogg som verkar bra,

ser jag att den försöker bli/vara som kissie,

snälla vi har redan 3 st :O

kissie desire paow..

PUBLICERAT DEN 2010-05-15 KLOCKAN 21:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: