jävligt tråkigt!!

har så sjukt fucking tråkigt!

så jag ska hitta på några saker om mig som är sanna:)
men först vill jag bara säga till som klagar på massa saker,

skit samma om man nt äger på ps som ni,
men vi har en anledning till det,vi sitter inte hemma och läser tjocka feta böker för att kunna allt!
man lär sig med tiden och har roligt med det..så ni som nu är så "bra" på det visst vem bryr sig ?
inte jag
;)

okej nu kommer sanningar om mig som ni kanske inte visste ?
1.jag gillar inte folk som kollar snett på mig.
2.ibland har jag tvångstankar,tex måste säga det där,måste plocka upp det där,måste kasta den där.ja ni fattar?
;)
3.jag har min mobil i 2 plastpåsar när jag duschar.
4.jag har min mobil i handen helatiden.
5.jag hatar folk som säger att jag har fel.
6.de är kul att irretera folk..
7.jag tycker det är synd om den står närmst mig när jag är riktigt arg;p
8.jag äter inte mat varje dag x) äckligt +o(
9.jag gillar att webba..adda [email protected]  haha gamlaste msn namnet ever
;)
10.jag gillar att kaxa ibland.
11.musik är mitt liv!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: