hemma hos chawlin♥

chacha nu sitter jag hemma hos chawlin.
vi håller på att ladda ner filmen farsan, olagligt jag vet.. (förlåt om jag kommer med en dålig förebild?! ^^ )
men i dag har jag typ sovit hela dagen sen något runt kl 4 så fixade jag mig, sen körde pappa mig till chawlin.
sen så när jag kom hem t henne så gick vi vidare till marknaden. vi eller jag ringde ranya och frågade om hon skulle med, då sa hon att hon redan va påväg ditt med sin syster. så vi träffades där, jag ranya och rola (ranyas systers) kompis skulle åka booster men när vi köpte biljetterna så stog det att man skulle ha två st jävla biljetter för en karusell asså 70 kr.. men vi åkte hulken asså man typ åkte ut ur den om man inte blev mosad av någon, men den va iaf rolig ^^ sen en annan som jag inte kommer ihåg namnet på. men den typ snurrade runt och massa. inga bilder från själva marknaden men på hemvägen så blev det lite bilder.
sen så lovade jag er att lägga up alla bilder jag tog i går och det ska jag också,
men hittade inget kul att ta kort på så det blev lite ramdom bilder på min mun höhöhöhö

döda mig inte nu ranya ;)





bilderna vill inte ladda upp sig,så ni får nöja er med dom här
HAHA

varför ljuger du för,

dom bilderna finns på google!

PUBLICERAT DEN 2010-05-30 KLOCKAN 02:32:30
västeråsare

bor du också i västerås ? :D

PUBLICERAT DEN 2010-05-30 KLOCKAN 02:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: