ett lite längre inlägg

shunixen bloggen,aja ni får en video på mig och ellen i dag,
som vi skulle ladda upp i går,men det blev inte så.

vi driver runt lite haha :)

och ni får gissa om ni vill haha :)
sitter där iaf helt osminkad och skit,ser ut som mitt öga är mindre än det andra,ser ut som ett mongo..
men i går hjälpte ellen mig med att skriva på papper.
och massapå fotbollen,sen gick vi hem jag åt jordgubbar elr vi som ni kanske ser om ni kollade videona ?
sen drog vi ut och typ blåste upp ballonger haha bilderna talar för sig själva,den röda ballongen heter typ berta,elr hur va det elle ?;)


HAHAHA BJUDER SJUKT MKT PÅ BILDEN !!!


här är balongen berta.

sen dödade vi henne haha naw :/
sen drog vi lite runt på viksäng,
dissa en,sprang ner i källaren och t tvättstugan ..HAHA..
sen så t ica och köpte energi dricka som vanligt och gick t våran kära lekplats:)
och sen så hem,och sen satte jag mig och pappa vid datan och kolla på olika moppar :)
jag ska få ta körkortet för liksom alla i min familj har haft,sen ska jag inte få,
så pappa är snäll nu :D:D
sen i dag så vaknade jag ,ville somna om.
va fett trött,men skolan va ju bra,iaf bättre en alla vanliga(:
imrn ska vi t björnön -.- kl 08.40 ?
elr något men helt ärligt jag skiter i det^^
tänker inte cykla mera helt seriöst.
sen så ska vi ha vollyboll tunering-.-
sen så slutar vi,vi som slutar skit tidigt på tisdagar,och ska sluta kl 4 denna -.-
ses sen :)
sara

men paow klart !

PUBLICERAT DEN 2010-05-10 KLOCKAN 16:13:27
BLOGG: http://sara.blogg.se/
Michelle

härlig blogg :)

PUBLICERAT DEN 2010-05-10 KLOCKAN 22:08:13
BLOGG: http://michaa.blogg.se/
Anonym

chrilleboiii! :D



Chahca!

PUBLICERAT DEN 2010-05-13 KLOCKAN 00:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: