bloggbloggblogg + plugg plugg plugg

men tjena bloggen,
och alla ni trogna läsare som läser den även fast uppdateringen suger just nu:)
besöks rekord på denna blogg ;)
fortsätt så!
anledningen är för att jag måste skriva klart massa grejer och sånt..
men kan berätta lite i dag så får ni bilder på resten av dagarna som jag inte orkar skriva om.
i dag har det varit skola,orkar fan inte gå upp ur sängen vill bara ligga kvar där, seriöst!
även fast man lägger sig tidigt så orkar man inte, men jag får stå ut bara 17 hela dagar kvar till sommarlover!
hoppas det inte är skit väder som det är i dag och som det har varit lite här och där!!
men vi hade idrott i dag, men vi hade tre alternativ för att det regnade som fan ute!
så det första va att kolla på när viksäng och fryx körde volleboll tunering. sen det andra spela basket ute i rengnet elr springa ute i rengnet,
dom flesta valde att kolla på vollebollen,men sen så kom damp pontus och sa att ett alternativ va borta!
han gillar verkligen att plåga oss! så på med idrottskläderna och spela basket... mitt hår blev som det blev och ah jag hatar rengn så mkt som det bara går att hata försvinn låt solen få ta plats!!
oj nu känner jag att det börjar bli ett "damp" inlägg ^^
aja orkar inte skriva mera så lite bilder kommer nu :)



haha kolla inte mig


öhm orkar nt ladda upp mera bilder :p
men kanske senare :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: