tänkt på saken.

chacha:)
nu har jag tänkt på saken.
saken vad ska jag göra med mitt hår?
det är slitet och jag orkar verkligen inte med det längre!!
i går när jag satt och kollade på old pic.
så började jag sakna mitt långa raka hår ;(
fyfan vad jag saknar det,
det va redan rakt innan jag började platta och försöra det;s
helt i onödan det va ju liksom redan platt och fint !
klippte mig förra året.
och noway det har inte växt så sjukt irreterande!
så nu har jag tänkt göra så här!
1.klippa bort allt slitet.
2.färga håret t min normala hårfärg!
3.köpa löshår,för det kmr antagligen bli skit kort annars.vill liksom inte gå runt i pottfrilla ?;s
4.köpa skydd grej när man plattar håret.
det va väl det ända jag ville säga just nu :)
haha juste min förra blogg elowi.blogg.se ni kommerihåg ?;)
haha har glömt lösen grejs på den :)
så inge mera uppdatering där heller;(
för börja om från början....
starta upp nya läsare och massa sånt grejs .


bilden är så söt !!
right ? ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: