I CALL THIS FOR NO LIFE !

51 frågor när du har tråkigt!

1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
- jag vne,för svårt att säga
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
- nop
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
- min familj haha har bara varit hemma
4. Hur lång är du?
- 173 haha
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
-  vne typ någon scary grej haha
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
- omg jag såg bög daniel på den där anna anka söker assistent på 3.an :d
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- haha det beror på,typ om jag har tråkigt elr sitter själv så vill jag ringa och prata,men annars så sms jag på för fullt haha :D
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- gifta
9. När såg du senast din mamma?
- 1 sek sen -.-
10. Icke godkänt i något ämne?
- idrott HAHAHAH
11. Mvg i något?
- haha nej ;(
12. När vaknade du idag?
- halv 8
13. Vilken är din favoritplats?
- stan,ute,mitt rum,hemma hos andra haha ;p
14. Vilken plats föredrar du minst?
- skolan?skulle aldrig sätta foten där om jag inte behövde
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- tar dag för dag,tänker inte så
16. Hur stor är din säng?
-XL dubbel haha kan nt sova i en mini säng,kan kan jag väl men jag gillar stora sängar :D
17. Vad sover du i?
- min säng,jaha haha t-shirt och typ shorts
18. Hur många kuddar har du i sängen?
- 12 elr typ 15
19. Var har du bott/bor?
-jag vne vad det heter haha orkar nt fråga heller
20. Tycker du om kinamat?
-love it :D
21. Tycker du om kaffe?
- haha yyes i dooooo
22. Vad dricker du helst till frukost?
- inget haha äter typ aldrig frukost ;p
23. Kan du spela poker?
- HAHA nej,en gång men va så "handikappad" så jag fattade inte hur man gjorde
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- nej,elr jo men jag känner inte henne länger
25. Vill du ha barn?
- en gång i tiden ja,men inte just nu haha
26. Kan du några andra språk än svenska?
- yyes
27. Har du någonsin åkt ambulans?
- nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- båda
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- kläder och typ smink och typ massa annat ;)
30. Är du cool?
- som fan ...
31. Kan du rulla med tungan?
- vadå rulla ?HAHA
32. Vem är den roligaste människan du känner?
- det finns så många
33. Vad har du för ringsingnal?
- ingen har ljud löst all the time
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- haha skoja inte
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- en kudde.
36. Kan du byta olja på bilen?
- nej
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- love story,tvingad av min ssvenska lärare
38. Vem delade du senast säng med?
- tyvärr så va det ett äckel som även heter an.... ja ni fattar ?
39. Dansar du i bilen?
- nej haha
40. När var du i kyrkan senast?
- inte vet jag?
41. Hur många hål har du? i öronen?
- seeeeex HAHAH :D
42. Har du någon piercing?
- nej va tvungen att ta ut den
43. Har du någon tatuering?
- ja när jag ritar ditt den :D
44. Gillar du någon just nu?
- nja tror det,men ändå inte
45. Har du provat droger?
- ja tuggummi och jag fasnade i det
46. Röka eller snusa?
- röka
47. Har du pojkvän/flickvän?
- nej.
48. Vad är ditt mobil nummer?
- 34567890+++7654 call me ?;)  ;*
49. Vad ska du göra ikväll?
- sova efter det här är trött
50. Har du några syskon?
- Ja en liten jävel :D
51. Hur mycket pengar har du på din mobil?
- only 100 ge mig mera ;o

snön kan försvinna nu tack,i hate it så badly !!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: