.


haha satt och gjorde en lista i skolan på saker jag va beroende av eller ska man säga behöver? ;)
1. nr one är så klart mobilen,använder den dagligen och jag måste verkligen ha den med mig överallt!
2.och två är att vara med kompisar men asså dom är inte saker så då tar jag bort det he-he.så på andra plats kmr datan,hissar verkligen internet utan internet på datan skulle data bli en tråkig sak! håller ni inte med mig?
3.pengar är ett stort behov!de är typ som en drog,alla måste ha det för att överleva..så pengar måste jag verkligen ha:)
4.på tal om drog haha så är TUGGUMMI nästan "närmst intill mitt hjärta"!
5.rosa en daglig färg som jag föralltid kmr att älska :D

de va lite av det jag inte skulle klara mig utan!
listan kan göras lång men då skulle den bara bli onödig att läsa ?:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: