3034 kr

nej det är inte alla kläder jag ska köpa,
det är mer och när jag kollade på hur mkt allt skulle kosta så poff boom redan uppe i 3034 kr.
haha det är inte alla kläder som sagt,
alla fick inte plats på ett ända "papper"!
men har bara vart inne på gina affären nu och det kostar så här nu!
men pappa har lovat att jag ska få pengar,
så ah..

- nathalie kolla på nätet vilka kläder du vill ha så får du pengarna till det
haha så nu förväntar jag mig det :D
men får väl handla dom här kläderna då.
och dom andra kläderna sen kanske en annan månad
Anonym

ursäkta om jag kommenterar men asså så mycket pengar är det inte lite för mycket?och det va ju inte alla kläder som du sa ?jag skulle inte fått det av mina föräldrar.men iallafall....

PUBLICERAT DEN 2010-03-31 KLOCKAN 21:11:24
Anonym

bortskämd eller vad ?:P

PUBLICERAT DEN 2010-03-31 KLOCKAN 21:39:19
julia ramberg <3

rikemansbarn Nattah!?<33333

PUBLICERAT DEN 2010-04-01 KLOCKAN 12:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: