n+s+e we make good boys's go bad

igår va det skolavslutning summertime finally here!
kan inte fatta att det är sommarlov nu men man måste ju bara gilla läget!;)
efter det drog jag och familjen hem till farmor och farfar och åt rabarderpaj och vanlig tårta mums!
efter ett tag så gick jag hem, skulle träffa samantha älsklingen så vi bestämde att vi skulle mötas vid sjukhuset vid stora entren, när jag kom fram så väntade jag, men samantha vad vid baksidan av sjukhuset så jag fick cykla dig hon har precis flyttat hit och "känner inte riktigt till områderna" sen gick vi hem till mig och hämtade kameran och gick till garaget och lämnade cykeln.. sen så gick vi tillbaka till min farmor och farfar och åt rabarberpaj och sen så gick vi ut med akleeiah sen när vi kom tillbaka så skulle vi äta köttfärsås och spagetti med morötter älskar farmors mat.sen skulle vi hela vägen till malmaberg från tal*t*rp på vägen träffade vi maja och sanna vi snackade ett lite tag elr ah typ mera en 20 min ? sen gick vi vidare haha stackars samantha hon hade skavsår på sinna fötter hahaha!
så hon skulle byta skor, sen gick vi till skiljebo centrum och köpte en varsin choklad latte och ballerina kladdkaka och tuggummi..sen så satte vi oss ett tag inne i centrum och åt på våra kakor, haha vi räknade kalorier fett mkt kalorier vi stoppade i oss asså äckligt när man tänker på det! sen så kom det ut en som jobbade där och skulle hämta sina skyltar som ståg lite här och där, samantha och jag som har så dålig humor haha började skratta åt hans tröja som va helt smutsig och åt hans röv haha värsta sittröven omg hahahahhahaha! sen så gick vi till pizzerian och köpte varsin coola sen gick vi till viksäng igen när vi kom till skiljeboskolan så stog det bara skolan och samantha och jag började asg
;) sen gick vi vidare sen hände det lite grejer innan vi kom fram till min roliga grejer ! sen när vi kom hem till mig satte vi oss i lekparken och drack våran coola zero. sen ringde vi ellen så hon kunde komma ut också.så hon kom ut  sen hade vi väldensroligaste bilder kommer,och idag kl 08.00 åkte mina älsklingar på kollo :(  och kl 1 ska jag träffa julia baby och vi får väl se vad som händer kameran åker väl med?;)

nu vet ni vilka vi är så nu kan bildbomben börja !
;)

samanthas fina ögon!:O
maja öst <3

det här får bli sista bilden det va otroligt många bilder som vi tog hihih ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: