gårdagen

hejhej hade inte tid för bloggen i går jag hade fullt upp med att vara med mina vänner, och såna där grejer,
men dagen va sjukt underbar den roligaste på länge, först så gick jag till ellen och gjorde lite saker sen tog vi bussen ner till stan och träffade samantha , sen väntade vi på anna. sen gick vi vidare till skrapan men stannade för att leka lite i vatten grejen mittemot skrapan jag och samantha hoppade i och började typ gå runt,(fifan va halt det va) sen så gick vi till dom där sprutgrejerna och typ teppte för hålen så vi kunde gå rakt igenom hihih ^^ sen så hände det en sak som jag inte tänker gå in på .. sen så gick vi till donken och satte oss där . sen hände det lite andra saker som jag inte kan skriva här;)
men det va sjukt roligt och irreterande på samma gång aja nu ska jag inte babbla mera ciao ses i mrn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: