en liten shopping

hej bloggen efter skolan idag som slutade 11.40 så åkte jag ner till stan och hämtade mina skor som jag hade beställt. sen när jag va inne i affären och skulle gå ut där i från kom jag på att jag inte hade köpt något till mamma i söndags när det va morsdag så jag köpte två par skor till henne, sen så när jag skulle kolla på ett halsband så såg jag några söta kläder som jag köpte till min syster jag är snäll idag

mina skor.. (btw dom är mkt snyggare i  the irl )



visste inte vad hon ville ha och höga klackar vet jag ej om jag skulle köpa.


(kläder till min syster!)


det blev iaf lite saker,
ska ner mera i morgon och ska kanske sola med ellen ?
aja sen va det en som sa att jag hade laddat upp en låt men det inte att lyssna på den ,
så jag checkade vilken det va, så här kommer den igen :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: