det finns så mkt

okej jag va faktisk på väg att göra en ny header,
men den här är också för tillfällig!
och jag viste inte att din lilla idol hade en blogg,
har aldrig sett den där bloggen heller om jag ska va helt ärlig.
så hoppas du fattar det enkla svaret,
våga stå för vem du är okej,
för jag kommer snart iaf få reda på vem du är ;)
Anonym

Det är inte så att jag inte törs visa vem jag är. Men jag håller mig gärna anonym vilket du kan se på min blogg: www.nogg.se/thbill



Jag tyckte bara att du kunde gjort något kreativt och eget eftersom (om du gör dina egna headers) så är du värligt duktig. Men om du inte nu har menat att härma isabelle så förstår jag.

PUBLICERAT DEN 2010-06-05 KLOCKAN 13:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: