SOMMAREN 2010 KOMMER BLI (Y)

hej hoppsan förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag.
men i går fick jag veta att i år ska vi åka t spanien,det har jag vetat länge,
men det jag inte viste va att min mammas syster grace ska följa med.
har aldrig träffat henne elr har inget minne av det.
för hon bor så långt bort och nu snackar jag inte om 4-8 timmar nu snackar jag om andra sidan jorden!
så det ska bli skoj!
men före det ska vi åka t gotland hehe ;p
och sen så blire spanien direkt.
sen när det har gått typ 5-6 månader ska vi t filippinerna,
för grace är fortfarande här och hon måste då hem.
så vi ska följa med typ stanna i 3 veckor,
ojoj vad neger jag kmr bli i år (a)
men jag måste sola i solarium typ i en hel vecka innan så jag blir brun.
det är en helt annan historia.hehe ;)
har aldrig varit där i hela mitt liv :/



yyes jag vill ditt nu!!!!!!!!!
aida=)

fyfan va lyxx!:)<3

PUBLICERAT DEN 2010-04-17 KLOCKAN 19:53:07
BLOGG: http://aaidaosmanovski.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: