SITTER HÄR OCH SJUNGER FÖR MIG SJÄLV?;s ..

fin rubrik?
yyes i know :D
men iaf så sitter jag här med jiana,
dom har typ köpt en studsmatta,men den är inte uppsatt en elr whut jag ska säga :D
asså är det här sant?
typ när den där vulkanen på island får sitt "utbrott" kmr vi få JORDBÄVNING ;s
fett läskligt,elr jag tycker det iaf,det har typ varit fint väder t rengnat och typ haglat och massa skit,fattar inte vädret i april så jävla knas xP haha,ska följa med jiana t skolan imrn för jag är ledig i morgon från min proa;)
just nu är solen uppe :D
vill sola,men det är antagligen skit kallt :(
har typ spelat massa spel...
nu känner jag att det här kmr bli ett fett onödigt inlägg så vi hörs när vi hörs :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: