jag ska va ärlig


nu ska jag börja tala sanning här..
1.jag sover med mobilen i min hand.
2.jag lyssnar på min i pod när jag ska sova
3.jag kmr bara i håg 3 av låtarna innan jag somnar.
4.jag kan inte photoshop,lekar bara lite där haha
5.jag kan gå t skolan utan smink
6.jag kan inte gå ut t stan elr någon affär utan smink.
7.jag använder nästan aldrig min kamera längre.
8.min mobil kan inte ta emot mms..
9.jag vill bli brun.
10.jag och ellen ska sola snart :D
11.jag saknar min julia mest !
12.jag är rädd för hästar.
13.jag älskar rosa!
14.jag är kär i ett par rosa byxor(kolla längre ner om ni vill se dom)
15.jag hatar folk som härmar mig;p
16.har inte använt skrubb på 1 månad ;o
17.jag tvättar inte alltid mitt ansikte när jag ska gå och lägga mig.
18.jag kan sitta vid datan 24/7 om det inte finns något att göra.
19.tuggummi är som ciggareter för mig,tuggar upp 2-3 paket om dagen ;$
20.jag vill t spanien NUNUNUNUNUNNNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUN
21.jag kan få ryck när någon kastar snö på mig.
22.jag hatar snööööö.
23.men det är kul att mulla ner folk :D
24.jag älskar sommaren!
25.snöön försvinner snart,bye bye baby snow bitch ;D
26.har inte fixat t mitt ansikte än som jag skulle göra för några timmar sen.
27.lov in my (L)
28.alla dessa svar är sant,även fast det är 1 april.då jag egentligen ska ljuga för er.men ville va lite snäll innan och så :D
saraa

är du beroende av tugummi eller ?

PUBLICERAT DEN 2010-04-01 KLOCKAN 13:56:48
linda

haha du tar i snön när du mullar ner folk,

men du hatar snö ändå ?

sen på en bild ligger du ner i snön med din hund :)

lite små sött tycker jag :D

PUBLICERAT DEN 2010-04-01 KLOCKAN 14:02:17
BLOGG: http://lindablom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: