hejsan hoppsan sverige :)

shoo kom nyss hem,
fick inte va ute längre för pappa-.-
aja men dagan blev rätt så lyckad iaf.
först så tog jag pappar kontokort,
illih och vanja väntade utan för mig,
sen så skulle vi t lidl men det va tydligen stängt,eftersom det är en långfredag ? ;p
sen så hem t mig så skulle jag ta mammas cykel,
men illih och vanja ville se akleeiah,haha.
sen så tog jag garage nyckel och tog mammas cykel.
sen så drog vi vidare t paganini och åt pommes talrik,
vi hade typ ätit klart men vi stannade typ 1 timme extra för att kolla på en film.
sen så åkte vi t ica på skiljebo ?:)
typ vid malmabergskolan..
haha sen köpte vi tuggummi och havre kakor,
haha drev med folk som gick förbi,
orkar nt förklara i detaljer,men kul vare iaf.
sen skulle vanja hem,
då skulle jag kolla min mobil.
men hittade inte den så vanja ringde den,
den låg inte i min jacka så jag och illih drog t paganini halvvägs.
innan jag kom på att jag hade ett hål i min jackficka -.-
haha sen så drog vi tbx,fast t malmabergskolan och träffade becka.
sen åkte vi och åt pommes talrik igen HAHA;p
senare så mötte vi upp vanja och cyklade runt,sen ville becka träffa tess.
så vi gjorde det,vet fortfarande inte vart vi va haha.
sen så åkte vi t viksäng träffade matilda.
så hon följde med.och hon ringde jenny.
gick t viksäng centrum och köpte grejer.
sen hem t jenny för det va så jävla kalllllt! ;o
sen så va vi tvungna att gå ut,
och va i centrum men kul va det iaf,
tack för dagen alla (k)

förlåt om jag laddar upp för mkt bilder men det ser så tråkigt ut annars :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: