godmorgonnn sweet(L) ;)

godmorgon alla söta:)
har nyss vaknat,ska snart fixa t mig.
just nu så är jag ensamm hemma,
fett skönt,att inte ha en jävel t syster när man vaknar..
men i går fick jag påsk ägg,typ massa små godis i.
men så typ fick jag ett kinder ägg i +0(
haha min syster ville ha det,
eftersom jag inte tycker om det :)
men noway det är kul att reta henne med sånna saker haha,
haha det blev bråk mellen mig och akleeiah hon ville ju också ha det,
men hundar tål ju inte choklad ,så son fick damp på mig,
hon typ försökte ta det 24/7 men aja nog om det ska fixa mig nu puss
btw bilden är gammal men jag saknar mitt hår så det gör ont!!!!
Cabbe

Rasta ftw!!, fin bild :)

PUBLICERAT DEN 2010-04-05 KLOCKAN 13:34:17
svar t kommentar :D

rasta was the shit,

men bilden är gammal :)

PUBLICERAT DEN 2010-04-05 KLOCKAN 15:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: