god morgon

god morgon alla snyggingar ;)
har typ vaknat nu,
och sitter och kollar på top modell som jag antagligen har missat i går ?
nu sitter jag här ska typ fixa mitt ansikte,
ta bort alla döda hud celler,
har ju liksom inget annat att göra.
så jag kmr typ blogga hela dagen.
så ni får kolla alla inlägg,
okej fick en konstig fråga typ för ett tag sen,
elr ska man säga i går?
vrf har du inte så många som kommenterar den här bloggen,
men på elowi.blogg.se så har du ju typ 10 kommenterer på varje inlägg.
jo nu ska jag svara så hoppas du blir nöjd med det,
- på min andra blogg så har jag glömt lösenordet eller ska jag säga någon har hackat sig in på den så jag kan inte logga in på den,så sjukt att någon har så lite liv så det måste göra det-.-
så just därför vet inte alla att jag har en ny blogg.
men jag får börja om från början,
hoppas jag lyckas med den här bloggen också.
den kommer va nästan lika lik den andra ska sätta in ipod och det snart men inte nu för nu ska jag kolla klart på topp modell och sen så ska jag fixa mitt ansikte som sagt :D
men ses senare puss (kk)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: