FÖRLÅT....

...för att jag inte har bloggat på ett bra tag :)
jag vet att ni förlåter mig också :D
aja  är iaf ny duschad,så ska snart fixa t mig..
men min lördag kmr bli världens tråkigaste.
för ska ha en match i dag kl 2,
sen inge mer kmr typ hem matchen börjar alltså 4 -.-
men kmr hem kl 6,fin lördag ?
nej tycker inte jag,
sen i morgon ska jag iaf ner t stan,
någon som ska hänga med ?
sms mig/elr ring mig:)
mitt nr är ... 0736757053:)
nu va jag snäll hu-hu? ;)
men ingen ringer mig för skojs skull ;s
för ni har verkligen inget liv..
haha juste jag svarar inte på dolt nr så better try next time ?;)
haha i mrn så ska jag på valp kurs,jag ser inte framemot det..
kommentera och vin 3 tusen kr? ;)
skriv vrf ni vill ha dom isf ?;)
det blir ju bättre för mig om inte kommenterar hehe :D
stephanie severino

jag tycker jag borde vinna dom för jag är bäst och jag har träffat dig på en kryssning vilket var awesome efter du var nog den sötaste jag sett ja0 :)

PUBLICERAT DEN 2010-04-17 KLOCKAN 12:40:57
BLOGG: http://steffiliciouus.blogg.se/
gaBrielwadsten

jag kommenterade, jag borde få vinna för vi känner varandra bra o du får en glass av dom pengarna:)

PUBLICERAT DEN 2010-04-17 KLOCKAN 12:47:02
milad

lycka till med matchen hoppas ni vinner :)

jag vill ha pengarna för att köpa ny mobil sen åka på cup med mitt lag ;) ;) <3

PUBLICERAT DEN 2010-04-17 KLOCKAN 12:47:52
gaBrielwadsten

o sen så kan du få köpa något om du vill de:) men jag borde få dem också för vi är så bra vänner :D



o jag vill ha dom så jag kan köpa en skateboard:)

PUBLICERAT DEN 2010-04-17 KLOCKAN 12:48:36
isac wadsten

jag vill ha för att du e snygg o vi kan ju alltid lära känna varandra ;)?<3 om jag vinner sak jag låta dig få köpta något för caa 500 :)

PUBLICERAT DEN 2010-04-17 KLOCKAN 12:49:35
aida=)

hejnatta :)

vi måste fan träffas snart!

Iaf vill jag vinna 3 tusen kr , hehe vem vill inte det. Men iaf så vill jag vinna för att jag är pank just nu& jag skulle behöva pengar, & kanske köpa kläder eller något, men du skulle ju få det du ville ha oxå:)

Nu ska jag bara skriva lite fakta om natta:

du är snällast&finast<3. Du har alltid funnits för en om man behövde stöd eller något annat!

DU HAR VÄRLDENS BÄSTA BLOGG SOM MAN SKA FÖLJA PÅ BLOGLOVIN, TYCKER JAG:)

ha det bra gumman !

PUBLICERAT DEN 2010-04-17 KLOCKAN 19:50:07
BLOGG: http://aaidaosmanovski.devote.se/
EMELIE.

haha, ofta du tänker ge bort pengarna ;)

PUBLICERAT DEN 2010-04-17 KLOCKAN 19:58:09
BLOGG: http://accordingtoemelie.blogg.se/
elin

håller med EMELIE till 100 %!!!

PUBLICERAT DEN 2010-04-22 KLOCKAN 17:12:56
BLOGG: http://elinlaveeen.blogg.se/
Emelie

jag skulle vilja vinna pengarna:) hahaha, ärligt men jag skulle vilja det

PUBLICERAT DEN 2010-04-23 KLOCKAN 23:20:40
BLOGG: http://elisy.blogg.se/
melissa sörengren(l'

wow jag skulle vilja vinna det där:)

jag har aldrig vunnit något förut,och jag får typ aldrig pengar av mamma eller pappa när jag ber om det,det va länge sen jag köpte riktigt nya kläder,och typ en nya skor:)men jag behöver pengarna mest för jag ska på en klass resa som mamma och pappa vägrar att betala för,och jag vill verkligen åka ditt,men det kostar drygt runt ca 2600 kr,och mamma och pappa säger att det är onödiga pengar att jag kan spendera tiden med dom ist men asså,om jag kunde samla in pengar på något sätt så skulle jag få kunna åka,men det blir väl inte så ingen för jag har aldrig vunnit i en sån här tävling förut,men om jag vinner så kan du få en länkning i min blogg:)i varje inlägg (a'

du är iaf riktigt fin,och jag älskar din blogg.

äre kej att jag tar ditt nr ?:)

hur gick det med matchen då ?;)

puss melissa sörengren(k'

PUBLICERAT DEN 2010-04-24 KLOCKAN 11:09:26
BLOGG: http://sweetrosaababys.blogg.se/
eellen

för jag skulle åka till grönalund och shoppa och sånt men jag har ju inte dom pengarna så liksom de blir ju lite konstigt .

därför vill jag delta i tävlingen .

PUBLICERAT DEN 2010-05-08 KLOCKAN 21:56:28
BLOGG: http://ellenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: